I'm an Italian musician, arranger, composer, pianist and I play also trumpet, french horn, flugelhorn and percussions.

This crowdfunding is born to help me to print my piano album A SUA INSAPUTA, that is anyway available on every digital store in mp3 version. You can listen it online, and, at least, you can give your contribution to print 500 copies. My Music needs your help! For every contribution from 25 euro on, you will receive a copy at home, when the crowdfunding will be successfully completed.

Sono un musicista italiano, compositore, arrangiatore, pianista e suono anche la tromba, il flicorno soprano, il corno francese e le percussioni.

Questa raccolta fondi nasce per stampare 500 copie del mio disco per pianoforte A SUA INSAPUTA, disponibile in digital download sui maggiori store online.

La mia musica ha bisogno del tuo aiuto! E per ogni contributo da 25 euro in su, riceverete una copia del CD direttamente a casa vostra a crowdfunding ultimato!